En självbiografi, jamen tack!

Idag kom vi fram till att det kanske inte vore så dumt att skriva en självbiografi. Där kan man dela upp sitt liv i flera olika kapitel och alla läsare skulle lätt vilja köpa uppföljaren som man sen skulle skriva.
Jag är nog på kapitel 5 " Jag sålde mig för en 10:a"  eller kanske första kapitlet " Hur jag övertrasserade mitt konto och köpte kläder för pengar jag inte hade "
 Och förresten, vem är idioten som kom på att skolelever ska ha orientering som en obligatiorisk uppgift? Hur kan dom utsätta eleverna för en sån totalt meningslös sysselsättning? Det slutar alltid med att folk virar bort sig eller blir jagade av älgar.
Jag har iaf en helt okej snygg gympalärare så jag ska visa honom att jag är grym på skogar.
Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Drean

Love! Skriver du en självbiografi lovar jag att inköpa alla som möjligen går att köpa!

2007-09-29 @ 23:04:05
URL: http://drean.wordpress.com
Postat av: evsan

Tack babe, du hade varit min enda inkomstkälla..

2007-09-29 @ 23:41:48
URL: http://evelaajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0