rökfri + kalas-kul träning + världens bästa köttfärsås

3 veckor utan cigaretter, I'm so proud of myself. Okej, har tagit ngt smygbloss, men hey, vad förväntar ni er? Och vem kunde ana att träningen skulle bli så mycket enklare utan massa förgiftande rök, jag är förstummad. ( brukar inte orka läsa artiklar med " rökning orsakar dålig kondition och cancer " som rubrik, det gör tydligen chips också )
Var på ett nytt pass på Sportlife idag, fortsättnings Step-up, shit va kul.. älskar när det kommer utmaningar med massa snurrar och piruetter. Svettig blev jag iallafall, så nu förtjänar jag chokladglass med kola-sås och strössel.
Men först, Evelinas berömda köttfärsås.. kan tyvärr inte avslöja receptet men jag tror att den skulle vinna över allt annat storslaget. ( det är verkligen det enda jag kan laga, så om ni söker en fru som kan laga mat så söker ni inte mig ) he he!
 
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0