lidköping och nackspärr

tidigt imorses åkte jag till lidköping med mamma och moster. Shoppade lite och passade på att fika med molle.
Sjukt va mysig den staden är, riktigt höst-mys var de idag! Köpte mig ett par nya stövlar från vagabond ( inte alls lika snygga som förra årets ) och en ny rouge från the body shop!

Evelina ;- Wiiiiiihoooo , (  anfaller linda )
Evelina ; - ajfaaaaaan, jag kan inte röra mig.. jag har skadat mig (  sträcker nacken i mitt superman-anfall)
Linda; - nämen detta var inte bra, kan du röra benen? ( linda har ingen koll på vart man får ont när man stäcker nacken )
Nu sitter jag här som en invalid och kan inte röra mig.. en drink på detta så blir det bättre.

so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0