Dagens Andrea

image5
Här har vi en Andrea utanför media i en alldeles egen designad outfit, ja på riktigt.. så har hon sytt de mesta själv! Ett riktigt mästerverk om jag får säga de själv, den lila babydoll-liknande klänningen är too-die-for! Ska be henne sy en till mig med. Så söt, men tanke på mina foto-skills så kom inte huvud eller fötter med, det säger sig självt att jag inte har foto som inriktning.
För er som vill vet ; på huvudet bär hon en stickad mössa och på fötterna har hon ett par ludna sneakers från Missy Elliot-kollektionen!
Du är verkligen ngt extra!! Önskar också att jag hade mod att klä mig lite med färger och kombinationer, jag är väldigt grå-svart som alla som känner mig vet!

Kommentarer
Postat av: andrea

aw, sötis. nu får jag ju press på mig att vara lika snygg och uppfinningsrik varje dag!

2007-10-22 @ 19:40:53
URL: http://dodochlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0