Att dämpa söndags-ångesten

Tror inte jag är ensam om den omtalade söndagsångesten. Imorses vaknade jag upp, fruktansvärt trött, ICA-påsar under ögonen ( ja man får såna även om man använder Helena Rubinstiens mirakelkräm ) och insåg att jag druckit mer kalorier än jag äter på en vecka. ( åhja, skit töntigt men jag har börjat ett nytt liv ) Men.. det kommer alltid ett men.. Jag har ju den absolut bästa botningen, åk till närmsta köpcentrum och fyll på din garderob med ytterligare ett par stövlar för alldeles för många kronor. Söndagar är den perfekta dagen för lite tanklös shopping, för då är man alldeles för sliten för att inse att man inte kommer ha råd med kaffe de närmsta dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0